** BLACK FRIDAY

** Regulamin promocji BLACK FRIDAY

Warunki Promocji „BLACK FRIDAY” (dalej również: „Warunki Promocji”)



I. Postanowienia wstępne

1. Niniejsze Warunki Promocji pod nazwą: „BLACK FRIDAY” („Promocja”) określają zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną Promocji, zasady korzystania a także prawa i obowiązki osób biorących udział w Promocji oraz Organizatora („Warunki promocji”).
2. Organizatorem Promocji PREMIUMTECH Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Wschodnia 14, 35-304 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000802002, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 517-036-52-75. (dalej również: „Organizator”).
3. Promocja prowadzona jest przez Organizatora w sklepie internetowym Organizatora dostępnym pod adresem www.PremiumTech.pl („Sklep Internetowy”),
4. W Promocji mogą uczestniczyć Klienci, którzy po spełnieniu warunków udziału w Promocji stają się uczestnikami Promocji (dalej również: „Uczestnik Promocji”).

II. Przedmiot Promocji i warunki skorzystania z Promocji

1. Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika Promocji na zasadach określonych w Warunkach Promocji, z Promocji obejmującej udzielenie w Czasie Trwania Promocji Uczestnikowi Promocji, rabatu obniżającego cenę produktu lub produktów oznaczonych jako biorące udział w Promocji, które wskazane są na stronie: www.PremiumTech.pl
2. Promocja obowiązuje w następujących dniach i godzinach („Czas Trwania Promocji”): w Sklepie Internetowym od dnia 29.11.2024 r. od godziny 00:01 do dnia 01.12.2024 r. do godziny 23:59;
3. Organizator zastrzega, że liczba Produktów biorących udział w Promocji jest ograniczona i istnieje możliwość wyczerpania zapasów poszczególnych Produktów przeznaczonych do Promocji.
4. Udział w Promocji jest dobrowolny i bezpłatny (tzn. zakup Produktów w ramach Promocji nie wymaga poniesienia przez Uczestnika Promocji dodatkowych kosztów z wyłączeniem ewentualnych kosztów dostawy).
5. Aby wziąć udział w Promocji należy w Czasie Trwania Promocji: zapoznać się i zaakceptować niniejsze Warunki Promocji oraz wejść na stronę www.PremiumTech.pl oraz w koszyku wpisać kod rabatowy „BF24”
6. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, upustami, rabatami, obniżkami, akcjami promocyjnymi, szczególnymi ofertami cenowymi lub produktowymi, które obowiązują w Sklepie Internetowym, chyba że warunki takiej promocji, upustu, rabatu, obniżki, akcji promocyjnych, szczególnej oferty cenowej lub produktowej albo niniejsze Warunki Promocji stanowią inaczej.
7. Promocja nie obejmuje (nie obniża) ewentualnych kosztów dostawy Produktów zakupionych w ramach Promocji w Sklepie Internetowym, które Uczestnik Promocji ponosi w pełnej wysokości.
8. Uczestnik Promocji, dokonując Zamówienia Produktów objętych Promocją w Sklepie Internetowym, ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Promocji
9. W Czasie Trwania Promocji, każdy Uczestnik Promocji może wziąć udział w Promocji jednorazowo, pod warunkiem spełnienia warunków przewidzianych w warunkach promocji
10. Z promocji wyłączone są zakupy hurtowe produktów. W przypadku stwierdzenia naruszeń organizator dokona anulowania zamówień niezgodnych z warunkami.
11. Każdy uczestnik promocji może dokonać zakupu 3 produktów objętych promocją.
12. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia promocji w każdym momencie jej trwania bez podania przyczyny, o czym poinformuje poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.PremiumTech.pl

III. Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji, Uczestnicy Promocji mogą zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres: sklep@premiumtech.pl lub listownie na następujący adres Organizatora: PREMIUMTECH Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Wschodnia 14, 35-304 Rzeszów (dalej również: „Reklamacje”).
2. Ogólne zasady reklamacji Towarów są zawarte w regulaminie Sklepu Internetowego na stronie: https://premiumtech.pl/news/n/67/Regulamin-sklepu
3. W celu przyspieszenia rozpatrzenia Reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska Uczestnika Promocji, danych kontaktowych (np. adresu e-mail lub numeru telefonu), a także opisu przyczyn uzasadniających Reklamację.
4. Ustosunkowanie się do Reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia w prawidłowej formie.
5. Reklamacje rozpatruje Organizator, stosując w szczególności postanowienia niniejszych Warunków Promocji.

IV. Postanowienia końcowe

1. Wzięcie udziału w Promocji oznacza akceptację niniejszych Warunków
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Warunków Promocji w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako (katalog zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących warunki, zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników Promocji;
b. zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi;
c. W przypadku dokonania zmiany w Warunkach Promocji, Organizator udostępni tekst jednolity Warunków Promocji poprzez jego publikację na stronie www.PremiumTech.pl
3. Zmiany Warunków Promocji obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia pod wskazanym wyżej adresem.